Netværksmøde med foredrag tirsdag den 6. oktober

indsendt 16. sep. 2009 23.53 af Forældreforening Gentofte
Den FØRSTE TIRSDAG i måneden afholdes café- og netværksmøder i Gentofte Forældreforening, næste gang tirsdag den 6. oktober kl. 19.00 på Café Apoteket v/Hellerup Station.

Ved dette 2. cafémøde vil der først være et oplæg af 2 voksne med hhv. ADHD og Asperger – og forældre til et barn med ADHD og Asperger. De vil fortælle om at leve med et skjult handikap, og vil tale om livskompetence, forståelse, vigtigheden af at tage ansvar for eget handikap. Oplægsholderne er Frede Muxoll, 37 år og uddannet kok og læser til pædagog og Dorthe Jeppesen Muxoll, 38 år og uddannet billedkunstner.

Det bliver en uformel aften, hvor vi efter foredraget kan udveksle erfaringer i grupper med udgangspunkt i oplæg eller andre emner, som er vigtige for jer.
Mødet forventes at vare 2-3 timer – kom og vær med, så længe du kan. Det er muligt at købe kaffe, øl, kage mv. på stedet, men kom i god tid.

Du må meget gerne sende vedlagte invitation videre til andre som kan have glæde af det - eller hænge op på bibliotek, supermarked, apotek eller lign.
16. sep. 2009 23.56